Liker.ir فروردین 91 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/1/31
3:31 عصر

گارفیلد

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته گارفیلد

 گارفیلد

اینفوگرافی از کارتون گارفیلد و شخصیت هایی که در این کارتون با گارفیلد ایفای نقش می کنند

زیباست ببینید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/30
11:10 صبح

ناوشکن جماران

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته جماران, ناو شکن جماران

ناوشکن جماران

همانطور که می دانید ناو شکن جماران یکی از بهترین دستاوردهای ساخت داخل ایران است که رونمایی از آن تمامی جهانیان را بهت زده کرد.

طرح ساخت ناوشکن جماران در سال 1376 با دستور فرمانده کل قوا با قابلیت حمل هلی کوپتروپرتاب موشک شروع شد و با حدود 12000 نفر ساعت کار مطالعاتی وتحقیقاتی، پروژه «موج» در نیروی دریایی ارتش شکل گرفت.

در این اینفورگرافیک به بررسی عملکرد جماران از لحاظ عملیاتی و قدرت نظامی می پردازیم..

این ناو پس از 12 سال تلاش در آب و هوای شرجی جنوب ساخته شده است که توان حمل 140 نفر پرسنل را دارد و شعاع عملیاتی 3000 مایل دریایی را دارا می باشد و تنها صرف 1/5 هزینه نمونه خارجیش ساخته و عملیاتی شده است..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/29
7:26 عصر

مردی از جنس انقلاب

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته آیت الله سعید مدنی،انقلاب

مردی از جنس انقلاب

شهید آیت الله سعید مدنی در سال 1293 هجری شمسی در((آذرشهر)) آذربایجان در خانواده ای روحانی متولد شد. بر اثر فعالیت هایی که علیه رژیم ستم شاهی به نورآباد ممسنی، گنبد کابوس، بندر کنگان و مهاباد تبعید شدند.

درجریان تشکیل مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم همدان به آن مجلس راه یافتند و از سوی امام امت به نمایندگی ایشان و امامت جمعه تبریز منصوب شدند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در مورد شهید مدنی می‌فرمایند: « به نظر من بالاتر از همه ابعاد وپشتوانه همه این ابعاد، خودسازی و کاری بود که ایشان با خود و با دل خود کرده بود.»«ایشان حقیقتا مصداق بارزی از یک روحانی کامل بود.»«ایشان دارای دید سیاسی و نسبت به مسائل کشور آگاه واهل علم و اقدام بودند.»

برای مشاهده دیدن مطالب بیشتری از این عالم بزرگوار به اینفوگرافیک زیر با ابعاد واقعی سری بزنید.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/28
8:10 عصر

کشتار تجاری سیل ها در کانادا

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته کشتار تجاری،کشتارسیل ها،کشتارفوک

کشتار تجاری سیل ها در کانادا

دراین اینفوگرافیک شما آن‌چه راکه باید در مورد بزرگترین کشتار سالانه پستانداران دریایی که روی زمین رخ می دهد را می خوانید..

در کانادا هر ساله تعداد زیادی سیل (فوک) برای پوست تنشان کشته می شوند که 98 % آن‌ها کمتر از 3 ماه سن دارند..

سیل ها چگونه کشته می‌شوند..؟

معمولا برای کشتن سیل ها از هاکاپیک(hakapik) استفاده می کنند تا سیل ها را بدون صدمه زدن به پوستشان بکشند.. معمولا 100% سیل ها بدون نیاز به کشتن‌شان، کشته می شوند..!همچنین ماهیگیران تجاری ما بین فصل های ماهیگیری اقدام به سیل کشی می‌کنند. چند روز از ماه های مارس و آوریل تا صدها هزار بچه سیل کشته می شوند.

و در این اینفوگرافیک بخوانیدکه..

چرا این کشتار انجام می شود!؟

آیا پول ساز بودن این تجارت واقعیت دارد؟

و اینکه پایان نزدیک است...

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/23
5:52 عصر

بررسی حملات دزدان دریایی به کشتی ها

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته دزدان دریایی,دزدی, حملات دریایی

بررسی حملات دزدان دریایی به کشتی ها

اینفوگرافیک جالب و جذابی از دزدان دریایی این داده نگاشت علاوه بر نشان دادن مکان بیشترین دزدی های انجام شده در دریا شیوه دزدی این دزدان را هم به نمایش می گذارد

در یک دهه پیش، دریای چین جنوبی، اقیانوس هند و تنگه مالاکا، دارای بیشترین تعداد حملات دزدی های دریایی بودند. اما درطی چند سال گذسته، نواحی سومالی، بیشترین حملات دزدی‌های دریایی را به خود خود اختصاص داده است..

توجه داشته باشید که این تنها بخشی از اینفوگرافیک دزدان دریایی می باشد شما میتوانید با کلیک برروی عکس و یا لینک زیر عکس اینفوگرافیک کامل راببینید..

توجه داشته باشید که این اینفوگرافیک کامل نیست..!

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/23
1:29 عصر

قدرت وردپرس

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته قدرت وردپرس, word press

قدرت وردپرس

این هم اینفوگرافیکی از وردپرس که اطلاعات مربوط به این سامانه را در اختیار شما قرار می دهد..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/23
12:26 عصر

وضعیت جهان در سال 2011 در حوضه فناوری اطلاعات و ارتباطات

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته فناوری اطلاعات و ارتباطات, information technology,اینترنت

وضعیت جهان در سال 2011 در حوضه

فناوری اطلاعات و ارتباطات

شما عزیزان کاملا در جریان هستید که در سال های گذشته فناوری اطلاعات و ارتباطات رشد چشم گیری داشته است حال اینفوگرافیکی را برایتان پست می‌کنم که به شما نشان خواهد داد در جهان چه اتفاقاتی در حوضه فناوری اطلاعات رخ داده است..

در حال حاضر7 میلیارد نفر جمعیت کل جهان است که از این تعداد یک سوم جمعیت، آنلاین هستند.. در طی 5 سال اخیر 18% سهم کشورهای توسعه یافته از تعداد کل کاربران اینترنت در جهان افزایش یافته است.. اکنون کاربران چین 25% کل کاربران اینترنت جهان را به خود اختصاص داده اند..

طبق تحقیقات گرایش برای استفاده از اینترنت هم در کشورهای توسعه یافته وهم در کشورهای درحال توسعه، در بین جوانان بیشتر از افراد مسن است..

از میان 1.8 میلیارد خانه در جهان، یک سوم آن ها به اینترنت دسترسی دارند. این رقم در 5 سال قبل به یک پنجم می رسید..

حال شما می توانید علاوه بر شکل نموداری این اطلاعات، اطلاعاتی مربوط به کاربران اینترنت تلفن همراه در جهان وهمچنین رشد پهنای باند در جهان را در این اینفوگرافیک زیبا مشاهده کنید..ضمنا توجه داشته باشید که این عکس از اینفوگرافیک تنها بخشی از کار می باشد شما برای دیدن کامل اینفوگرافیک باید روی خود عکس یا لینک زیر عکس کلیک کنید..

توجه کنید که این عکس از اینفوگرافیک کامل نیست..!

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/19
6:55 عصر

تصادفادت نوروزی سال 1391

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته تصادفادت نوروزی,تصادف

تصادفادت نوروزی سال 1391

سلام دوستان

این بار اینفوگرافیکی را برایتان آماده کرده ام که مربوط به تصادفادت نوروز 91 است، امسال کاهش چشم گیر تصادفات را داشتیم کاهشی بالغ بر 20% که رضایت بخش است اگر چه که کافی نیست..

مفهوم اینفوگرافیک را به راحتی درک می کنید طوری که این همه اطلاعات را در یک تصویر کوچک مشاهده می کنید و بدست می آورید..!

دوستان از این فرصت استفاده کنم و یادآور شوم که اگر موضوع خاصی از اینفوگرافیک را مد نظر دارید حتما به من اطلاع بدید تا ما بتوانیم با تیم طراحی اینفوگرافیک دات آی آر طراحی کنیم

موفق باشید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/1/18
2:23 صبح

صادراتی بابوی نفت

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته نفت,تحریم نفتی,صادرات نفتی,صادرات

صادراتی بابوی نفت

در این روزها بحث صادرات نفتی وتحریم نفتی ایران داغ ترین بحث‌های روز است مسئولین کشور باید سعی در وابسته نساختن کشور و بودجه کشورازدرآمد حاصل از نفت باشند..

حال اینفوگرافیکی را برایتان آماده کرده ایم که شما11 قلم از صادرات نفتی ایران را خواهید دید که از این 11 قلم تنها 2  قلم صادراتی داریم که وابسته به منابع طبیعی نیست..! و همچنین شما در این داده نگاشت بزرگترین شرکای تجاری ایران و یا حتی وضعیت چند کالای غیر نفتی در دوسال اخیر را خواهید دید..!

این اینفوگرافیک نشان می دهد که رفته رفته به صادرات غیر نفتی کشورمان افزوده می شود که این جای تقدیر دارد اگر چه که هنوز به نقطه ایده آل فاصله زیاد است ولی همین همّت مسئولین خود نشانه‌ی اهمیت بالای موضوع است..!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید



91/1/16
12:24 صبح

تنگه هرمزگذرگاه جهانی نفت

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته تنگه هرمز،نفت،تحریم ایران،خلیج فارس

تنگه هرمزگذرگاه جهانی نفت

همانطور که می‌دانید آمریکا طرح تحریم نفتی ایران را ارائه کرده است و چند روز پیش به قولی این طرح را عملیاتی کرده است حال برای شما عزیزان اینفوگرافیکی را پست می کنم تا شما درصد نفتی را که به جهان از گذرگاه تنگه هرمز عبور می‌کند را نشان می‌دهد..

با توجه به این آمار40% نفتی که از طریق دریا انتقال میابد از تنگه هرمز می‌گذرد.. و همچنین 30% نفت جهان توسط کشورهای خلیج فارس تامین می گردد.. که از این سهم عربستان 13% نفت جهان را تامین می کند که به نوعی بزرگترین کشور صادر کننده نفت هم به حساب می آید، همچنین کشور عزیزمان ایران، 5% نفت جهان را تامین می‌کند..

علاوه بر میزان صادرات نفت کشور های حاشیه خلیج فارس ، شما می توانید ناوهای موجود در دریای عمان و خلیج فارس را هم در این اینفوگرافیک زیبا مشاهده کنید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


   1   2   3      >