Liker.ir اردیبهشت 91 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/2/28
4:46 عصر

رویاهای هواپیمای فضایی

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته هواپیمای فضایی,فضاپیما,هواپیماهای پرسرعت

رویاهای هواپیمای فضایی

نیروهای دخیل درپرواز یک هواپیما بانیروهای مورد استفاده درفضا متفاوت است. در زمان پرواز یک هواپیما بارانده شدن هواپیما به سمت جلو، یک نیروی بالابرنده ایجاد میگردد، که باعث پروازهواپیما می‌شود اما در فضا هوایی نیست وبال ها بی فایده هستند. برای خارج شدن ازجو، وسیله نقلیه میبایست به یک سرعت مناسب، تقریبا 17000 مایل در ساعت(27360 کلیومتر درساعت) برسد. باسرعت مناسب، سفینه فضایی باسرعتی بیش از سرعت گرانش به جلورانده می‌شود، در این هنگام دیگر تکانه واندازه حرکت سفینه، برای دور زدن آن به دور زمین کافی خواهد بود.

در این اینفوگرافیک علاوه بر آشنایی با هواپیماهای فضایی شما می توانید از جدیدترین تکنولوژی ها برای ساخت هواپیماهای جدید و همچنین با هواپیماهای آینده آشنایی پیدا کنید تماشای این اینفوگرافیک در ابعاد واقعی خالی از لطف نیست..

توجه داشته باشید این عکس تنها بخشی از اینفوگرافیک می‌باشد برروی لینک زیر کلیک کنید..

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/28
3:14 عصر

محاسبات ابری

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته محاسبات ابری,محاسبه جدید,محاسبه ابری

محاسبات ابری

محاسبات ابری یک نوع روش محاسباتی جدید کامپیوتری است که مزایای استفاده از آن به قدری بالاست که امروزه اکثر شرکت ها و سازمان‌ها محاسبات خودرا با این روش انجام می‌دهند. ازجمله مزایای این روش می‌توان به محاسبه تسهیل فرآیند مدیریت IT، بهبود خدمات ارائه شده به کاربرنهایی، کاهش چالشهای پیش روی IT و.. نام برد.

شرکت تحقیقات بازار IDC پیش بینی میکند که نه تنها عایدی محاسبه ابری درچندسال آینده افزایش خواهدیافت، بلکه درآینده محاسبه ابری خواهد توانست نحوه استفاده سازمانها وشرکتها را نیز تغییر دهد.

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از ابر می‌باشید به اینفوگرافیک زیر سربزنید خالی از لطف نیست..


برای مشاهده اینفوگرافیک در ابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/28
11:45 صبح

تندخوانی

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته تندخوانی,سریع خواندن,خواندن

تندخوانی

علاقه به فراگیری تندخوانی بازار بزرگی را ایجاد کرده است. شرکت‌های گوناگون میزبان سمینارهاودوره‌های آموزشی فراوانی هستند که دراین سمینارهاو دوره‌ها، بسته های آموزشی وبرنامه‌های کامپیوتری انحصاری برای فراگیری تندخوانی ارئه میشود. ولی اگرشما درکارتان به تندخوانی نیاز داشته‌اید، دیگربه سراغ چیزی نگردید، ما در اینجا چندروش ساده را ارائه میکنیم که از طریق آن شما خواهید توانست، بدون صرف زمان خود در یک سمینار، سرعت خواندن خودرا افزایش دهید. اما با این حال مابه شما توصیه میکنیم که در اجرای این مراحل شتابزده عمل نکنیدوآنها را به تدریج به کارگیرید.

آیا میدانید شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی مطالعه سریع معمولا 1000 تا 2000 لغت را در ثانیه می خوانند در حالی که میزان درک مطلب این افراد در حدود 50% می‌باشد؟

آنِ جونز قهرمان شش دوره مسابقات تندخوانی درسال 2007 میلادی، کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ را ظرف مدت 47 دقیقه و 1ثانیه خواند یعنی 4251 واژه در هر دقیقه..!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/25
5:14 عصر

سفربه کربلای ایران

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته کربلای ایران, راهیان نور

سفربه کربلای ایران

اردوی راهیان نور در حقیقت سفری است از مبدا زندگی کسانی که به دفاع مقدس علاقه دارند، به مقصد مناطق عملیاتی. سابقه وتاریخچه آن نیز بر می‌گردد به زمان دفاع مقدس وسال 60 که عد های از خانواده های معظم شهدا و برخی از رزمندگان در قالب کاروان‌هایی از مناطق آزاد شده از لوث وجود دشمن بازدید می‌کردند. نظیر چنین حرکتی در طوب دفاع مقدس بارها اتفاق افتاد. اما بعد از پایان هشت سال جنگ تحمیلی اینگونه سفرها برای مدتی به تعویق افتاد تا اینکه اوایل دهه هفتاد شمسی دوباره این حرکت آغاز شد و شکل عمومی به خود گرفت. لیکن تفاوتی با زمان جنگ داشت که این بار این حرکت از دانشگاه‌ها و مدارس و تمامی مساجد و پایگاه‌ها وهیات‌ها به صورت خودجوش آغاز شد و کم کم شکل گرفت ورسمی‌تر شد. به شکلی که امروز شاهد حضور بسیاری از دستگاه‌های نظام در عرصه این اردوها هستیم و این اردوها به شکل قدرتمندی در حال اجرا هستند.(جواد تاجیک، دبیر ستاد راهیان نور)

شما می توانید در این اینفوگرافیک تماشا کنید آن‌چه را که در راه راهیان نور اتفاق می‌افتد از مراکز دیدنی و حتی آمار و ارقام های این رهگذران..!


برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/25
4:27 عصر

روند طلا

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته طلا, روند طلا, قیمت طلا

روند طلا

میزان قیمت طلا به میزان تبادل طلا و بازارهای مربوط به آن بستگی دارد. اما این زوند از سپتامبر سال 1919 در شهر لندن به خلق طلا (درست کردن طلا) معروف شده است که روند روزانه طلا را به بازار ارایه می‌کند.

 حال شما می‌توانید با تماشای این اینفوگرافیک زیبا تاریخچه طلا را از 4000 هزار سال قبل از میلاد مسیح تا سال 1999 مشاهده کنید همچنین در پایان وضعیت طلا در اینتزنت را می‌بینید که به صورت نمودار می‌باشد..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/25
3:28 عصر

اپل

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته اپل, apple, ipad, درآمد اپل

اپل

اپل در حال حاضر با ارزش ترین شرکت جهان به شمار می‌رود (هم اکنون با ارزش بیش از 400) این رقم 42%گستره امریکا را فرش می‌کند، اگر ثروت اپل بین تمام کارکنانش تقسیم شود 6,222,516 دلار به هر یک از آنها می‌رسد یعنی 207 برابر درآمد متوسط آمریکایی ها در سال..

شرکت اپل در 3 ماهه آخر سال سودش چهار برابر بیشتر از سود والمارت بزرگترین شرکت خرده فروشی دنیا بود، در حالی که 3 برابر کمتر بر روی فعالیت هایش خرج کرده است..

توجه داشته باشید این اینفوگرافیک کامل نمی‌باشد برروی لینک زیر کلیک کنید

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/25
2:49 عصر

فیلمهای محبوب کیم جونگ ایل

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته کیم جونگ ایل,پدرخوانده,فیلم‌های کیم جونگ ایل

فیلم‌های محبوب کیم جونگ ایل

کیم جونگ ایل از کارگردانان محبوب جامعه هنری است که اثرات بسیار جالب و تاریخی ای را از خود به جای گذاشته است فیلم هایی همچون پدر خوانده که من خودم شخصا یکی از طرفداران این فیلم سینمایی هستم و فیلم بر باد رفته که برنده 8 جایزه اسکار شده است و فیلم های دیگری از این دست که ساخته کیم جونگ ایل می‌باشد در این اینفوگرافیک فیلم های محبوب این کارگردان رو جمع آوری کردیم در اندازه واقعی ببینید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/25
1:54 عصر

رقابت برای اسکار

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته اسکار,oscar,نامزد اسکار

رقابت برای اسکار

قبل از معرفی اینفوگرافیک باید بگم که شاید الان وقت این نباشد که با تمام شدن مراسم اسکار من نامزد دریافت جایزه ها را برایتان پست کنم ولی گذاشتن یک همچین پستی خالی از لطف نیست..

در این اینفوگرافیک شما می‌توانید نامزد دریافت بهترین بازیگر زن و مرد بهترین بازیگر مکمل زن ومرد و.. را برای اسکار 2012 ببینید..

البته لازم به ذکر است که عنوان اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را فیلم جدایی نادر از سیمین کاری از اصغرفرهادی دریافت کرد که این افتخار بزرگی برای جامعه هنری ایران است..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/25
1:53 عصر

هواپیمای جاسوسی آمریکاRQ-170

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته هواپیمای جاسوسی,RQ-170,هواپیمای جاسوسیRQ-170

هواپیمای جاسوسی آمریکاRQ-170

همانطور که میدانید نیروی های عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از اینکه هواپیمای جاسوسی ایران وارد خاک کشور عزیزمان شد توانستند کنترل این هواپیما را به عهده بگیرند و بار دیگر جهانیان را متعجب سازند

با دستیابی به این هواپیما ایران توانست قدرت عملیاتی خودش را به نمایش بگذارد

ارزش دستیابی به این هواپیما شاید خیلی بشتر از قیمت این دستگاه باشد زیرا که با این کار نشان دادیم که هیچ کشوری از جمله کشوری همانند آمریکا که ادعای ابر قدرتی دارد، حق ندارد حتی فکر حمله به کشورمان را در سر بپروراند..

نام مستعار این هواپیما جانور قندهار نیز می‌باشد که آمریکا از آن برای عملیات های جاسوسی در کشور ایران و پاکستان استفاده می‌کند..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


91/2/23
4:53 عصر

15 نکته پیرامون خواب

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته

15 نکته پیرامون خواب

خوابیدن برای هر انسانی بسیار ضروری است. اگرچه هنوز محققان به جزئیات فرآیند خواب پی نبرده اند، ما اطلاعات زیادی درباره‌ی این فعالیت روزمره در اختیار داریم همه پستانداران، پرندگان، اکثر خزندگان، دوزیستان وماهی‌ها به خواب نیاز دارند.

در اینجا ما 15 نکته درباره خواب را آورده‌ایم که احتمالا شما هرگز آنها را نشنیده‌اید.

در رابطه با خواب دیدن باید بگویم که ما فقط خواب چهره‌هایی را می‌بینیم که تابه حال آنهارا در واقعیت مشاهده کرده‌ایم، حال چه این چهره‌ها را به خاطر بیاوریم چه نیاوریم.

خواب دیدن یک عمل کاملا طبیعی وعادی است ولی کسانیکه عموما خواب نمی‌بینند،اختلالات شخصیتی دارند.

تقریبا 70% خواب‌های مردان درباره مردهای دیگر است، اما زنان به اندازه مساوی خواب مردان وزنان دیگر را می‌بینند.

نوع خوابیدن به شخصیت شما بستگی دارد..

 در اینفوگرافیک زیر ببینید..

توجه داشته باشید این عکس از داده نگاشت تنها بخشی ازاینفوگرافیک می‌باشد..

برای مشاهده کامل اینفوگرافیک  در ابعاد واقعی کلیک کنید


   1   2   3      >