Liker.ir اسفند 90 - اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/12/22
7:16 عصر

سه شنبه ای به رنگ خون

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته سه شنبه, سه شنبه آخر, چهارشنبه سوری

 

سه شنبه ای به رنگ خون

ضمن تبریک سال نو خدمت تمامی دوستان خوبم

باتوجه به نزدیک شدن به سه شنبه آخر سال دوستان من تصمیم به طراحی اینفوگرافیکی در رابطه با 4 شنبه سوری گرفتن، در این اینفوگرافیک آمار و ارقامی که سازمان اورژانس کشور و آتش نشانی تهران بزرگ اعلام کردند به نمایش گذاشتیم.

متاسفانه در 4 شنبه سوری سال 89، 3 نفر از هموتنانمان جان خودشان را برای  شادی موقت عده ای از دست دادند.. شاید اگر این اتفاق نمی افتاد حداقل سال تحویل آن خانواده به عزا تبدیل نمی شد..!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


90/12/22
7:16 عصر

آمار ریزش مو

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته ریزش مو, آمار ریزش مو, مو

 

آمار ریزش مو

پیرو پست قبلی (ریزش مو) این هم قولی که دادم..

آمار و ارقام ریزش مو...

در ابعاد واقعی ببینید ...

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


90/12/22
7:15 عصر

ریزش مو

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته ریزش مو, مو, ریزش

 

ریزش مو

ریزش مو در میان تمامی انسان ها تا حدودی اتفاق می افتد، ولی به علت نقش قابل توجه ای که مو در زیبایی انسان و روابط اجتماعی ایفا می کند غالبا باعث می شود که افراد نسبت به این رویداد حساسیت‌های زیادی نشان دهند.

حال این اینفوگرافیک در نظر دارد که شما را با این مسئله بیشتر آشنا کند و همچنین این قدرت را به شما بدهد که بتوانید ریزش مو عادی و غیر عادی را از هم تفکیک کنید..

چرب شدن زیاد مو و شستوشوی غلط مو یکی از عوامل ریزش مو می‌باشد افسردگی و استرس‌های روحی ریزش مو را تشدید میکند و...

اگر اطلاعات بیشتری از چگونگی جلوگیری این پدیده را میخواهید حتما اینفوگرافیک زیر را در ابعاد واقعی ببینید.

و همچنین اگر اطلاعاتی در مورد آمار و ارقام ریزش مو می خواهید کلیک کنید و یا در پست بعدی بخوانید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


90/12/21
11:39 عصر

راه اندازی سایتی کاربردی

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته

راه اندازی سایتی کاربردی

تیم طراحان سایت اینفوگرافیک دات آی آر که در اولین سال افتتاح این سایت موفق به دریافت مقام بهترین سایت فستیوال وب ایران در زمینه طراحی کاربردی شد، سایتی را طراحی و راه اندازی کردند که سایت فوق العاده ای شده است هدف این سایت  تخصصی جمع آوری و به اشتراک گذاری پاورپوینت های مختلف در رشته های مختلف است .

در این سایت شما با تعداد زیادی پاور پوینت مواجه هستید که میتوانید با توجه به موضوع دلخواهتان از  مطالب زیبای آنها استفاده کنید.

برای مشاهده سایت کلیک کنید


90/12/21
11:39 عصر

تحریم نفت ایران

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته نفت,تحریم,انرژی,ایران,تحریم نفت ایران

تحریم نفت ایران

در سال 1908 میلادی ایران اولین کشور خلیج فارس بود که در آن نفت کشف شد ایران از نظر ذخایر نفتی و در صادرات نفت خام چهارمین کشور بزرگ جهان است. ایران سالانه حدود 803 میلیون بشکه نفت صادر می کند.

درآغاز سال جدید میلادی اوباما تحریم های سختی را علیه بخش انرژی و نهادهای مالی ایران وضع کرد هدف از این تحریم ها وادار نمودن ایران به رها کردن برنامه هسته ای است..! در این مبان اتحادیه اروپا در کنار آمریکا موافق تحریم نفتی ایران است. ایران 18% از صادرات خود را به اروپا صادر میکند.

با تحریم نفت،ایران مجبور است برای روزانه 300 تا 500 هزار بشکه نفت خود مشتری جدید پیداکند..

اگر مایلید اطلاعات بیشتری در رابطه با صادرات نفت ایران به کشور های مختلف جهان و یا حتی میزان درصد تامین نیاز نفتی کشور های جهان از نفت ایران، بدست آورید اینفوگرافیک زیر را در ابعاد واقعی مشاهده کنید..


برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


90/12/17
7:8 عصر

10 شغل برتر در سال 2011

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته Job,اقتصاد,شغل,دستمزد

10 شغل برتر در سال 2011

بهترین جهت گیریها شغلی در دوره رکود اقتصادی کنونی جهان کدام است؟

همانطور که می دانید در سال های اخیر رکود اقتصادی تغییرات عظیمی را در بازار کار ایجاد کرده است، کارهایی را که زمانی دارای حقوق کافی بودند و از امنیت شغلی مناسبی برخوردار بودند ممکن است فردا اصلا وجود نداشته باشند.

طبق نظر متخصصان پنج بخش از اقتصاد همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. بخش سلامت، تجاری و مالی، فن آوری اطلاعات، آمورش و رسانه/ارتباطات، این روز ها برخی از بهترین فرصت های شغلی در این بخش ها قرار گرفته اند.(برخی از بهترین فرصت های شغلی در این بخش هارا در داده نگاشت زیر مشاهده کنید)

آیا می دانید چه میزان کار شما ایمن است؟

راستش همانطور که اطلاع دارید در سال‌های اخیر کسی نتوانسته است دقیقا پیش بینی کند که چه چیزی رخ خواهد داد! شما دوستان عزیز می توانید در این اینفگرافیک جزئیات 10 شغل را که از لحاظ امنیت شغلی نسبت به دیگر شغل ها برتری دارند مشاهده کنید .

در پایان نیز 10 حرفه که دارای بالاترین دستمزد می باشند در این داده نگاشت قرار داده شده است.

در ابعاد واقعی ببینید!

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

Top 10 Jobs for 2011

The recession brought tremendous changes to the job market. Jobs that once were well-paid and secure may not even exist tomorrow.Some of the best career opportunities today lie in these sectors


90/12/17
7:7 عصر

مجلس نهم

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته مجلس,انتخابات,حزب

مجلس نهم

نتایچ گروهی انتخابات در حماسه ای که مردم ایران خلق کردند.

ًِ

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


90/12/17
7:7 عصر

RQ-170

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته RQ-170

RQ-170

همه چیز در رابطه با دستاورد بزرگ نظامی، از کنترل خارج کردن هواپیمای جاسوسی RQ-170 و به کنترل گرفتن آن توسط دلیر مردان ایرانی

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


90/12/17
7:6 عصر

یادگیری کدام یک از زبان ها دشوارتر است؟!

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته آسانی,سختی,زبان

یادگیری کدام یک از زبان ها دشوارتر است؟!

این اینفوگرافیک زبانها را بر اساس میزان دشواری فراگیری به سه دسته آسان، متوسط و سخت تقسیم بندی میکند. زمان تخمینی برای کسب مهارت در هر دسته نیز آورده شده است.البته باید در پایان یادآوری نمود که این چارچوب زمانی برای هر فردی تا حدودی متغیر خواهد بود.

آمار و ارقام این داده نگاشت (اینفوگرافیک) را انستیتوی خدمات خارجی وزارت خارجه آمریکا، بر اساس محاسبه مدت زمان لازم برای کسب مهارت،در صحبت کردن و خواندن زبان مورد نظر،توسط یک انگلیسی زبان محاسبه کرده است.

در ضمن باید به این نکته توجه کرد که زمان مورد نیاز برای یادگیری یک زبان به عوامل متعددی از جمله : ساعاتی که شما در طول هفته به یادگیری زبان اختصاص میدهید، میزان نزدیکی زبان مورد نظر به زبان مادری شما و یا زبان دیگری که شما مسلط هستید، در اختیار بودن منابع یادگیری زبان مورد نظر، میزان پیچیدگی زبان مورد نظر و انگیزه شما برای یادگیری، این ها همگی در یادگیری در زمان های مورد نیاز موثر هستند.
?What Are The Hardest (and also easiest) Languages to Learn

this infographic divides some commonly learned languages into three categories- easy, medium, and hard- based on various factors. The estimated time to achieve proficiency in each category is also included at the top of the sections. This time-frame is tempered with a reminder that each learner is different

90/12/11
7:9 عصر

مجلس و مردم

بدست اینفوگراف دات آی آر در دسته مجلس و مردم, انتخابات, مجلس

مجلس و مردم

مجلس به عنوان رکن اصلی قانون گذاری کشوردر نظر گرفته میشود. این وظیفه خطیر در کنار وظایف نظارتی باعث شده، مجلس نقش بسیار تعیین کننده‌ای در سرنوشت کشورو مردم ایفا نماید. از این رو می بایست به فرموده امام راحل (ره)، تمامی مردم پیرامون مسائل مرتبط با مجلس از خود حساسیت نشان دهند. در این اینفوگرافیک سعی شده با بهره گیری از بیانات امام امت (ره) بیش از پیش اهمیت توجه مردم به مجلس تبیین گردد.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید


   1   2      >